אינטרנט ותקשורת – פתרונות חדשניים ללקוחות עסקיים

ספק אינטרנט Itc

תקשורת נמצאת בלב הפעילות העסקית של כל בית עסק כיום. אלה כמה סוגי פתרונות חשובים, אשר מאפשרים לנצל זאת באופן הטוב ביותר:

הקמת תשתיות אינטרנט

לפני הכול, דרושה לכל עסק כיום תשתית אינטרנט. באמצעותה, ניתן להעביר מידע במהירות, לבצע שיחות ועידה ואף ישיבות מרחוק, לבצע בירורים שונים ועוד. עסקים נהנים בזכות החיבור לאינטרנט גם מיכולת לבצע פעילויות עסקיות חוסכות זמן, כמו פעולות שונות מול אתר רשויות המס או הנהלת חשבונות באינטרנט. חשוב לטפל בכך באמצעות ספק איכותי דוגמת ספק אינטרנט Itc, על מגוון השירותים שהוא מספק בנושא זה. כך, תבטיחו מיידית, תקשורת יעילה מול גורמים שמחוץ לעסק.

IP VPN

Virtual Private Network או VPN, הוא שירות אשר מספק לכם רשת פרטית מאובטחת. הדבר חשוב לעסקים, מהיבטי אבטחה ופרטיות רבים. VPN שימושי, בין השאר עבור פעילויות רגישות כמו עיבוד תשלומי לקוחות דרך האינטרנט או שמירת הפרטיות, בתקשורת מול סניפים או עובדים מרוחקים. כאשר מבצעים זאת על גבי תשתיות חזקות, אשר מספקות רוחב פס גבוה ומהירות, VPN לא יאט את פעילות התקשורת השוטפת.

WiFi לעסקים

רשת אלחוטית מסוג ה-WiFi, היא כלי עזר שימושי מאוד לעסקים, כחלק מתמהיל פתרונות התקשורת שהם מיישמים. רשת כזו, חייבת כמובן לעמוד בסטנדרטים עסקיים, כולל הבטחת אמינות התקשורת ומהירותה הסבירה. כמו כן, חיונית רמת אבטחה מספקת. זאת, מאחר שרשתות אלחוטיות הן מעצם טבען מטרה אטרקטיבית לתקיפה. רשת ה-WiFi גם מאפשרת ללקוחות שמגיעים פיזית לעסק, להתחבר לרשת האינטרנט בנוחות, בקלות ובצורה בטוחה. במקביל, רשת ה-WiFi ועבודה עם ספק itc, גם מאפשרים לאסוף על הלקוחות מידע שימושי עבור העסק. זאת, באמצעות בניית עמוד נחיתה ייעודי לגולשים ב-WiFi.

Anti DDoS

Distributed Denial of Service הוא סוג ההתקפה על אתרים, שבו תוקפים יוצרים גל פניות מלאכותי לאתר, בכדי לשבש יכולת של גולשים לגיטימיים להיכנס אליו. שירותי הגנה מפני תקיפה כזו (Anti-DDoS) חשובים במיוחד, מאחר שהיא התקפה מסוג נפוץ ביותר, אשר בולט בהתמדה לאורך שנים. למעשה, עסקים ישראליים הם בין המטרות הקלאסיות לתקיפה כזו, מצד גורמים אנטי ישראלים. שירותי ה- Anti-DDoSמתעדכנים בקביעות בהיבטים שונים, כולל עדכון קוד מערכת ההגנה עצמה, היכרות עדכנית עם אופי ההתקפות הנפוצות כרגע בעולם וגם כלפי העסק הספציפי.

הקמה תחזוקה שדרוג תמיכה

שירותי אינטרנט ותקשורת לעסקים, הולכים יד ביד עם שירותי עזר משלימים שונים. אלה כוללים בין השאר:

תכנון – סיוע בתכנון תשתיות שונות, באופן המתאים ביותר לעסק הספציפי, התשתיות הקיימות שלו, צרכיו ודרישותיו.

הקמה – הקמת תשתיות תקשורת חדשות או שדרוגן. פעילות זו, צריכה להתבצע באופן ה"חלק" ביותר, מבחינת מהירות ואיכות (אשר גם תבטיח התחלת שימוש מהירה ככל הניתן).

הדרכה – לעתים נדרשת הדרכה של צוות העסק, בשימוש בשירותי תקשורת שונים.

שירותים מנוהלים – ניהול טכני מקרוב, של אופן תפקוד שירותי התקשורת השונים ששוכרים. זאת, באמצעות מומחים, שמנטרים ומגיבים במידת הצורך, 24  X7.

תיקון תקלות – טיפול בתקלות שונות שמתרחשות בשירות או בציוד רלוונטי. ניתן לעשות זאת באופן יזום, על ידי פנייה למוקד הטכני. ניתן גם לשכור שירות ניטור שמנטר את המצב באופן רצוף ומגיב מיידית. התיקון עשוי להתרחש אפילו בצורה פרואקטיבית, עוד לפני שמצב חשוד התפתח לכדי תקלה של ממש. משמע – אפילו לפני שישנה הפרעה לפעילות העסקית או שהלקוח מודע בכלל לכך שמשהו השתבש.

לסיכום

גבשו מעטפת שירותי תקשורת איכותית מקצה לקצה ותיהנו לאורך זמן מתפקוד יעיל של תשתיות המחשוב.