מערכת CRM או Customer Relationship Management היא מערכת מחשוב שמרכזת את כל הפעילויות בעסק, אשר נוגעות ללקוחות. מדובר על המידע על הלקוחות, כמו גם תהליכי העבודה מולם, דוגמת ניהול לידים, שיווק, מכירות או שרות לקוחות. CRM מספק לעסקים שיפור בשליטה ובבקרה, שתוצאתם שיפור כולל בהתנהלות מול הלקוחות, התייעלות רוחבית, שיפור רווחים ועוד. אחד השמות הבולטים בתחום זה הוא הוליסטיק CRM, אשר זמין עכשיו גם בעברית. מה זה אומר מבחינתכם?

ההתאמה המושלמת עבורכם

זוהו ידועה מאוד ובולטת מזה שנים, בפתרונות ה-CRM שלה. פתרונות אלה גמישים למדי ומציעים אפשרויות התאמה אישית מתקדמות, שכל עסק יכול לנצל. חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה של חברת Zoho העולמית בישראל והיא מסייעת בהתאמת התהליכים העסקיים של לקוחותיה לפלטפורמה זו. מעבר לכך, עבודה עם הוליסטיק CRM מאפשרת לקבל ייעוץ מקצועי מגורם מנוסה ביותר. אך מה לגבי השפה? ממשקי מערכת ה-CRM של זוהו מגיעים במקור באנגלית, אך מאפשרים בחירה גם בשפות אחרות עבור ממשק המשתמש. אם כך, איך מפעילים את הפונקציה הזו במערכת עבור שינוי הממשק לעברית? התהליך פשוט מאוד: נכנסים בתפריט המערכת אל Setup, בוחרים מתוכו את Personal Settings, משם נכנסים אל Locale Information ואז Language ושם בוחרים בעברית. בכך, תשלימו את אפשרויות ההתאמה הרבות ותקבלו מערכת CRM, אשר מספקת בדיוק את הסביבה הדרושה לכם. כמובן, אם תרצו בכל זאת לעבוד עם המערכת באנגלית או בשפה אחרת, גם זה אפשרי.

Holistic CRM: עכשיו גם בעברית

חשיבות השפות

כיום, אנגלית היא שפה נפוצה מאוד, שהעובד הישראלי הממוצע מסתדר איתה לא רע. עוד יותר מכך, כאשר מדובר על שימוש קבוע בתוכנה מסוימת, שאתה מתרגל די מהר לטקסטים הקבועים שמוצגים בה. עם זאת, מהיבט של פרודוקטיביות, התוצאות הטובות ביותר מתקבלות במקום עבודה כאשר משתמשים בשפת האם של העובדים. בשפה זו, תהיינה כמה שפחות טעויות ואי הבנות והעבודה תזרום במהירות המרבית. אגב, ZOHO תומכת גם בערבית. עברית וגם ערבית הן שתיהן שפות RTL (Right To Left – שפות שנכתבות מימין לשמאל). התאמת מערכות כאלה לשפות מסוג זה, היא לא דבר של מה בכך. ראשית, קהל הלקוחות העיקרי של מוצרים בינלאומיים כאלה הוא לרוב דובר אנגלית. שנית, הכתיבה בכיוון "הפוך" והיישור לימין, מסבכים את תרגום הממשק. כך שהוא לא מקבל עדיפות גבוהה ולעתים, הוא זמין רק בשלב מאוחר יותר של חיי המוצר.

עוד על Holistic CRM

חברת הוליסטיק כשמה כן היא – מספקת פתרון הוליסטי לעסקים שונים בנושא ניהול קשרי לקוחות. זאת, כולל ייעוץ וניהול של פרויקטים בתחום זה, הדרכה על ZOHO CRM, הכשרת אנשי מכירות וכן ליווי תהליכי שינוי. החברה מנוסה במגוון רחב של סקטורים עסקיים. היא מייעצת בין השאר בהיבטי שיפור תהליכי עבודה, ניתוח לקוחות וכן היבטים מתקדמים של נושא ניהול קשרי הלקוחות, דוגמת CRM חברתי.

המערכת עצמה מציעה יכולות מתקדמות בהיבטים רבים של ניהול קשרי הלקוחות. זאת, כולל ניהול לידים, ניהול מכירות ושיווק, ניהול שירות לקוחות, ניהול משאבי אנוש וכן ניהול פרויקטים. היא מספקת אפשרויות מתקדמות של ניהול משתמשים והרשאות, אפשרויות התאמה אישית רבות, מחולל דו"חות ומסמכים נוח ורב יכולות, אפשרויות לניהול Work Flow מתקדם, ניהול מרוכז של התקשורת מול הלקוח וכן API עבור מפתחים.

לסיכום

מערכת Holistic CRM שידועה כאופציה מובילה ואטרקטיבית בתחום ה-CRM, הפכה לכדאית עוד יותר, תודות לממשק המשתמש העברי.