עבודה בארה"ב: כל אפשרויות התעסוקה לישראלים

המצב הכלכלי בארץ אינו פשוט בשביל כל האזרחים. ישנם כאלו אשר מחפשים אפיקי השתכרות שונים והם פונים אפילו לחוץ לארץ ובודקים את האפשרויות העומדות בפניהם. כאשר מדברים על עבודה בחוץ לארץ, קשה שלא להזכיר את ארצות הברית של אמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אכן, מדובר במקום גדול בו הכלכלה עדיין מנצחת בפער אדיר את כל המדינות האחרות. מקום שכזה מייצר הזדמנויות רבות אשר יכולות לעניין ישראלים רבים. בואו נבדוק את אותן אפשרויות ובמה זה כרוך מבחינת פרוצדורות שונות.

מציאת העבודה המתאימה לכם / לכן

בארה"ב אם כן יש הרבה אפשרויות למציאת עבודות שונות. כדי למצוא עבודה בארה"ב תנאי מזג האוויר בלוקיישן הרצוי צריך קודם כל להחליט לגבי התחום הכללי בו תרצו לעסוק. יש כאלו שמאד טובים במכירות, אחרים טובים בעבודת כפיים. יכול להיות שכבר יש לכם מקצוע מסויים וזה גם יהיה שיקול מכריע בבחירת העבודה הספציפית.

חשוב שתדעו שאנחנו כישראלים, לא מכירים כל כך אקלים קר ממש. בארצות הברית ישנם מקומות מאד קרים בהם הטמפרטורה לא רק שיורדת לאפס, אלא יכולה להגיע אפילו לעשרים מעלות צלזיוס מתחת לאפס וגם למטה מזה. אי לכך, חשוב מאד לבודק מבעוד מועד את תנאי מזג האוויר בלוקיישן הרצוי. קשה יהיה לתפקד בקור קיצוני או בחום קיצוני והחוויה יכולה לגרום לכם להתייאש ופשוט לחזור לארץ. בואו נעבור עכשיו על האפשרויות השונות:

הובלות

זהו תחום רחב אשר יש בו ביקוש גבוה יחסית במיקומים רבים בארה"ב. הובלות דורשות כוח פיזי ויכולת לעבוד שעות ארוכות. לפעמים, הדבר כרוך גם בנסיעות ארוכות אל ומהיעד עצמו. בארה"ב יש תנועה מתמדת של אנשים אשר עוברים בין ערים ובין מדינות והיא מניעה תמיד צורך בהובלות. התגמול על העבודה הקשה הזו הוא די גבוה בכסף, במיוחד למי שאין מקצוע אחר.

מכירות בעגלות

מכירה בעגלות בקניונים היא דרך לעבוד ולהרוויח יפה מאד. צריך להיות מיומן בסוג הזה של המכירות. זה דורש לפנות אל אנשים, להציע להם לרכוש ותוך כדי התהליך תמיד להיות נחמד ולדעת לפתח שיחה עם כל אחד. ישנם כאלו שזה לא מתאים להם, אבל למי שכן – יש כאן כסף טוב.

עבודה במכירות כלליות

עבודה במכירות לא חייבת להיות בעגלות. ישנן משרות רבות של מכירות אשר מתקיימות בבתי הלקוח, במשרדים או אפילו ברחוב. תחום המכירות הוא רחב ולעיתים ניתן למצוא גם עבודות של מכירות מוצרים ללקוחות עסקיים, שם שווי המכירה גבוהה וכך גם העמלות עליה.

מלצרות

עבודת המלצרות לא מצריכה ניסיון וניתן להשתכר בה סכומים יפים אם עובדים הרבה שעות במקומות טובים. במלצרות מקבלים טיפים אשר יכולים להצטבר לכדי סכומים יפים. יש להכיר את המנטליות של כל מקום ומקום. לעיתים המלצר צריך גם לדעת לנהל שיחה ולהיות חברותי. זהו משהו שניתן ללמוד במקום כמובן.

עבודה בארה"ב: כל אפשרויות התעסוקה לישראלים

ניקוי שטיחים

בארצות הברית מקובל מאד להתקין שטיחים מקיר לקיר בתוך הבית ואפילו במשרדים שונים. השטיחים הללו צוברים לכלוך ולכן אמריקאים רבים נעזרים בחברות ניקוי שטיחים מקצועיות. אותן חברות שולחות צוות של כשניים עד שלושה אנשים עם מכונות שטיפה וחידוש שטיחים. ניתן להשתלב בתחום וללמוד אותו לאט לאט עם העבודה. בדרך כלל מדובר בשכר טוב ובעבודה לא קלה.

אפשרויות התעסוקה בארצות הברית לא מצטמצמות רק לאלו שהזכרנו כאן. הכי חשוב לוודא שיש לכם את הויזה המתאימה לעבודה הרצויה לכם. שיהיה בהצלחה!