עמוד פייסבוק עסקי: איך למנף הכי טוב את הרשת החברתית?

עמוד פייסבוק עסקי

בעלי עסקים ויזמים מנסים תמיד למצוא דרכים יצירתיות לקדם את העסק שלהם. הרשתות החברתיות השונות מציעות מבחר עשיר של אפשרויות לעשות זאת. בהמשך נסקור את אחת האופציות הוותיקות בתחום – פייסבוק. דווקא משום שהיא וותיקה, נוצרו בה הרבה הזדמנויות שונות. פייסבוק נהנית מכמות משתמשים שנמדדת כבר במיליארדים. הדף העסקי בה מציע מגוון של כלים שכולם מבוססי שירות חינמי. שלבו את זה עם היכולת להגיע לסוגי קהלים מגוונים ונישתיים – וקיבלתם הזדמנות שיווק שפשוט אסור לכם לפספס! בואו נתחיל:

עמוד עסקי – כלי שיווק עוצמתי

ראשית בואו נבין את העוצמה התמונה בעמוד העסקי. זוהי פלטפורמה די מורכבת שמאפשרת הצגה של מידע באמצעות טקסטים, תמונות או סרטונים כאשר כולם מאפשרים ליצור אינטראקציה עם העוקבים או הלקוחות שלכם באמצעות תגובות או לייקים. האינטראקציה הזו היא חשובה מכיוון שהיא מגבירה את החשיפה לתכנים. במידה ופתחתם עמוד חדש ותרצו לקדם אותו במהירות, דעו כי ניתן לקנות לייקים בפייסבוק באופן מקצועי ואמין. בנוסף לפרסומים השונים, העמוד העסקי מאפשר לכם להציג מוצרים ואפילו ליצור חנות כולל מבצעים ועוד פיצ'רים אחרים של מסחר מקוון. העמוד העסקי הוא גם דרך לתקשר עם לקוחות באמצעות מערכת ההודעות. אפשר לנסח הודעות תשובה מראש וכך אפילו ליעל את התהליך. לבסוף, חשוב להכיר את כלי הנתונים של פייסבוק, הINSINGHT, דרכו תוכלו לפלח ולנתח את התנועה לעמוד שלכם. תוכלו לדעת איזה סוג אנשים עוקב אחר אילו תכנים ולפלח לפי גיל, מיקום ועוד. זה יעזור לכם בכל הנוגע לשיווק הן בפייסבוק והן מחוצה לו.

העמוד העסקי מאפשר לכם ליצור קמפיינים בתשלום אשר מבוססים על מודעות לקהלים מפולחים. זה אומר שאתם משלמים אך ורק על פרסום לקהל יעד פוטנציאלי. הכלי הזה הופך את הפרסום הממומן בפייסבוק לאחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר כיום.

תוכן שיווקי

בכדי למנף את העמוד העסקי שלכם תצטרכו להשקיע בתוכן. זה אומר שעליכם להיות יצירתיים ולשים את הערך לעוקבים לפני הכל. תוכן בפייסבוק איננו פרסומת, הוא יותר דומה למאמר או לכתבה בעיתונות. חלק מהמאמץ שלכם צריך להיות מופנה לתזמון נכון של תוכן. זה אומר שאתם מגיבים לאירועים שונים: חדשותיים או אפילו אירועים בתעשייה שלכם. בנוסף תהיו חייבים לפרסם תוכן בתדירות קבועה. שמירה על פרסום תוכן רציף שומרת על העוקבים שלכם מלנטוש את הדף וגם מאותתת לפייסבוק שזהו דף רציני ששווה לקדם בחשיפות.

התוכן שלכם צריך להיות בנוסף להכל גם מאד אמין. פייסבוק שמה דגש על בדיקה של עובדות ושמירה על המרחב מפני תוכן לא ראוי או פוגעני, ולעתים הנושא לכותרות בעקבות דרישות להסיר תכנים שכאלה. זכרו לעבור על הכללים המפורטים ולהתאים את עצמכם אליהם. פייסבוק מעדכנת מידי פעם את אותם הכללים.

קבוצות

אחד הכלים הכי חזקים לקידום עסק הן קבוצות שונות. למעשה אלו הגרסה המודרנית שמחליפה את הפורומים הישנים. זה המקום בו אנשים נפגשים ווירטואלית ומתדיינים על נושאים שונים שיכולים להיות קרובים לתחום העיסוק של העסק שלכם. טיפוח קבוצה וקהילה יחייבו משאבים אבל התמורה תהיה גדולה. הקבוצות הללו הן מקור לידים של לקוחות פוטנציאלים וגם מקום טוב למתג את עצמכם כשם דבר בתחומכם – המקום בו ניתן לקבל מידע מקצועי ואמין. בדרך כלל, רבים גם נוטים לבצע רכישה במקום בו קיבלו את המידע האמין.

 

לסיכום, העמוד העסקי של הפייסבוק הוא כלי חזק המהווה נדבך חשוב בכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית כיום. הוא מאפשר לכם חשיפה ומגע עם לקוחות פוטנציאלים שיהיה לכם קשה להגיע אליהם בדרכים אחרות.